Scrapbooking

Scrapbooking este un termen imprumutat de la americani, iar primele dati am vazut astfel de albume in copilarie, cind priveam filme americane. M-au cucerit. Imi pareau atit de colorate si de unice, incit ideea de a-mi crea propriul album mi s-a intiparit in minte inca de atunci.

Dar au trecut mai multi ani pina cind sa-mi reamintesc de aceasta dorinta. Am inceput primul meu album sau scrapbook cind eram in SUA din mai multe motive: a) faceam sute de poze pe saptamina si nu doream sa le pierd, b) gasisem o multime de materiale colorate si c) aveam atitea sa povestesc. Astfel am descoperit un nou hobby.

Dupa ce am terminat cu amintirile din SUA, am completat albumul cu amintiri din anii de liceu si experientele mele de voluntariat. Am reusit sa creez un scrapbook destul de bogat. Am pastrat acolo cele mai pretioase amintiri. Ma emotionez de fiecre data cind il rasfoiesc. Probabil aceasta este menirea principala a albumelor foto. Sa te readuca in trecut.

Pentru mine pozele printate sunt foarte importante. Da, suntem in secolul 21 si evolutia tehnologiei este uimitoare. Dar, nimic nu se compara cu momemtul cind esti intins pe canapea si rasfoiesti cu dor filele unui album. Oi fi eu mai demodata, dar sint sigura ca voi continua sa fac acest lucru inca mult timp inainte.

Acum am inceput sa fac un alt album, dedicat in intregime lui Oliver. Uneori am impresia ca exagerez cu pozele, pentru ca primul an din viata micutului a fost foarte frumos, iar noi aveam grija sa imortalizam fiecare moment important. Faceam poze de citeva ori pe zi. Dar cred ca asa fac toate mamele. Deci avem 1000+ poze cu Oliver care doarme, maninca sau se plimba. Cu toate acestea, fiecare poza este importanta pentru noi.

Acum sa trecem la partea practica.

Cind realizam un album de gen scrapbook?

Nu este o regula. O facem atunci cind simtim. Daca aveti o persoana draga pe care doriti sa o surprindeti puteti sa ii daruiti un album personalizat, care sa includa  cele mai frunoase amintiri traite impreuna. Sunt sigura ca va fi un cadou apreciat.

De ce avem nevoie?

Din fericire, acum putem gasi o gama vasta de materiale pe care le putem folosi. Se gasesc online sau in magazine de crafting, iar preturile variaza. Eu le-am comandat online la un pret accesibil. Iata citeva lucruri care cu siguranta o sa va fie utile la inceput:

- un album sau o mapa cu inele
-foi colorate
- Poze ( preferabil de diferite marimi)
-litere
-abtibilduri
-washi tapes
-colturi pentru poze
- plicuri mici si colorate

Cum incepem?

Nu exista o regula anumita. Incercati doar sa va gasiti o tema generala ( ex. Album de familie, calatorii, ani de liceu etc.) Astfel va fi mult mai usor sa generati idei. Va sugerez sa navigati pe diverse site-uri inspirationale. Veti ramine uimit de cite posibilitati exista. Cu toate acestea, fiecare album este unic!

Va doresc mult succes! As vrea sa stiu daca mai este cineva care iubeste scrapbooking-ul la fel de mult?

Cu drag,
Alina

Comments

Popular posts from this blog

Did you know that? Italy

Letter to Oliver

Tips on how to improve your English