Despre dragostea de sine

Sint momente in viata cind ne sintim omizi. Credem ca nu suntem "destul". Destul de frumosi, destul de inalti, destul de slabi, destul de destepti poate. Aceste ginduri incoltesc in mintile noastre din adolescenta. Iar cu trecerea timpului ele  dispar sau cresc si se inmultesc.

Dar asta nu este o problema. Fiecare om, la fel ca si omida, devine un fluture pe parcursul vietii. Iar viteza cu care se intimpla aceasta metamorfoza depinde doar de noi. Nu trebuie sa asteptam ca cineva sa ne spuna ca suntem frumosi. Frumusetea este vazuta de toti diferit. Cred ca ar trebui sa ne percepem singuri adevarata valoare. Desi nu este usor. Este nevoie de timp.

Pe cind eram adolescenta am fost afectata de "neajunsurile" mele. Credeam ca am un sir foarte lung de imperfectiuni. Ma vedeam scunda si cu kg in plus. Ma criticam practic mereu, mai in gluma mai in serios. Desi, eram unica care se plingea. Nimeni nu mi-a zis niciodata nimic care ar fi putut stirni aceste ginduri. Eram eu principala sursa care alimenta aceasta nesiguranta.

Astazi, la 25 de ani, inteleg ca era totul o prostie. Imi dau seama cit de ridicole erau argumentele mele. Si ma bucur mult ca nu mai sunt adolescenta :) . Cu trecerea timpului am invatat sa imi accept corpul. Ba mai mult, il iubesc. Da, nu corespunde standartelor existente (care mi se par exagerate uneori). Dar este corpul meu!
Acest corp a trecut prin schimbari frumoase timp de 9 luni. Mi-a daruit un copil! Iar mai apoi m-a surprins revenind la forma sa initiala in timp rapid. Acest corp este casa sufletului meu,este puternic si unic! El nu poate fi urit! Iar eu il iubesc pentru asta!

Acum nu mai am nevoie sa primesc complimente pentru ca sa ma simt frumoasa! Ba mai mult,  am inteles ca frumusetea exterioara nu este o prioritate. Ceea ce conteaza este continutul si nu ambalajul  nostru. Acum inteleg ca Nimeni, Niciodata nu te va iubi asa cum te vei iubi tu pe tine! Daca nu te vei aprecia tu, nu astepta sa fii apreciata de altii. Totul incepe de la noi!

Pacat ca mi-au trebuit ani ca sa inteleg acest lucru. Am pierdut mult timp si multe emotii ca sa ajung aici. Totusi adolescenta este o perioada grea, plina de provocari emotionante. Las acest mesaj aici, pentru toate fetele sau femeile care trec printr-o perioada grea. Haideti sa ne acceptam si sa ne iubim! Acum!

Aveti grija de voi,
Alina



Comments

Popular posts from this blog

Did you know that? Italy

Letter to Oliver

Tips on how to improve your English