Winterland

Oamenii se împart în doua categorii: 1) Cei care iubesc iarna si tot ce este legat de ea si 2) Cei care mereu asteapta sa vina vara. 

Recunosc, cind eram mica nu ma prea lasam cucerita de acest anotimp. Aveam motive serioase. Pe atunci, iernile in Moldova erau foarte geroase, iar temperature minime ajungeau pina la -20 °C in timpul zilei. Picioarele mele aveau de suferit enorm, indiferent de cit de calduroase imi erau incaltarile. Cu toate acestea, imi amintesc cu nostalgie de frumusetea acelor timpuri. Ningea des, iar zapada de un alb imaculat nu se topea saptamini intregi. Fulgii erau mari si aveau forme perfecte. De mult timp nu am mai vazut asa fulgi unici.



Era minunat, mai ales cind soarele isi reflecta razele pe acei "munti" albi, iar la fiecare pas facut se auzea cum scîrtîie zapada. 

Da! Am avut o copilarie frumoasa! Eram foarte norocosi, chiar daca nu realizam asta. Imi amintesc cu drag si despre sarbatorile de iarna, pe care nu le petreceam la munte sau la mare, dar pe care le sarbatoream acasa, cu toata familia. Mergeam la bunici sa ii colindam. Eram rasplatiti cu dulciuri. 

Erau timpuri grele. Mos Craciun🎅 nu venea cu sacul plin, dar totusi nu uita de noi! Nu aveam acces la sutele de filme de Craciun care exista la moment. Magazinele nu era decorate atit de artistic, iar oamenii nu cheltuiau mii de lei pentru cadouri. Cel mai frumos cadou era prezenta celor dragi, care cu regret nu poate fi cumparata! 

Anul acesta avem o iarna minunat. Am incercat sa reconstruim macar putin din atmosfera magica pe care o traiam cind eram mici. Este prima iarna in care Oliver intelege ce se intimpla 😀.  A "scris" (a se intelege "dictat") prima lui scrisoare pentru Mos Craciun, a invatat primele cintecele si poezii si a facut primul sau om de zapada. Iarna acesta am fost din nou copii alaturi de el. Ne simtim atit de bine!Parintii uneori ar trebui sa mai uite de reguli si limite! Este atit de frumos sa te bucuri de lucruri mici alaturi de puiul tau.

Iarna acesta, regret doar un singur lucru: Ca nu pot sa am toata familia linga mine. Cineva este departe, cineva nu mai este... Iar timpul trece atit de repede! ☹️

Daca Mosul ar putea sa-mi indeplineasca o dorinta, l-as ruga sa ma intoarca in timp pentru o clipa. Sa fiu din nou acasa la bunica, unde eram toti impreuna si unde cintam frumos o colinda! 

Sa aveti o iarna deosebita, iar cei dragi sa va fie mereu alaturi! 

Cu drag,

Alina ❤️









Comments

Popular posts from this blog

Did you know that? Italy

Letter to Oliver

Tips on how to improve your English