Fericirea vine din lucruri simple

Dragi prieteni,

E carantina! E criza! E greu! Ar fi trebuit sa fiu trista. Sa sufar poate, sa ma enervez, sa vreau sa evadez! Sa incalc legea! De 7 saptamini nu am fost nicaieri!!! Cu ceva timp in urma nu mi-as fi imaginat ca vom trece prin asa ceva!

Dar... Eu sunt fericita!Sunt fericita pentru ca am invatat sa apreciez ceea ce am la moment si sa nu caut ceea ce nu pot avea sau nu e esential. Sunt fericita pentru ca sunt alaturi de ...ei, baietii/barbatii mei. Nu am avut ocazia sa stam impreuna 24/24 atit de mult timp.  Am inteles ca problemele te fac mai puternic, mai motivat. Ma bucur ca indiferent de situatia grea,  toti ai mei sunt bine, ca prietenii au vesti bune. Ma bucur ca e primavara si e frumos afara. Nu las ploile frecvente sa ma afecteze negativ. Fie ele chiar reci si abundente, sunt trimise de sus. Inseamna ca trebuie sa le acceptam!!!

Sint fericita ca, in sfirsit citesc, fac sport si gatesc ce vreau! Am invatat retete noi, care inainte  mi se pareau foarte grele! Am progresat, stind acasa!  Stiu ca nu pot sa ii multumesc soartei pentru asa lovitura. Nici nu vreau! Imi multumesc mie, ca sunt in stare sa fac limonada din zecile de lamii pe care le-am primit in aceste 7 saptamini de carantina.

Totul se va sfirsi curind! Nu va fi bine pentru toti! Sigur nu va fi foarte bine nici pentru noi. Insa ne vom reveni, incet dar sigur! Nu vom fi asa cum am fost! Vom fi mai puternici! Vom iubi ce avem mai intens si vom pretui mai mult momentele petrecute alaturi de cei dragi!!!

Aveti grija de voi

Alina



Comments

Popular posts from this blog

Did you know that? Italy

Letter to Oliver

Tips on how to improve your English